Κύριο Μενού:
Προγράμματα/Υπηρεσίες > Εφαρμογές Πληροφορικής
Το πρόγραμμα Service σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει πλήρως την διαχείριση μιας εταιρείας παροχής υπηρεσιών service με αμφαση στα συμβόλαια υποστήριξης.
Λειτουργρεί ως ενιαίο σύνολο Εμπορο-οικονομικού κυκλώματος και διαδικασιών Service / Διαχείρισης Συμβολαίων.
Ειδικότερα
- Διαχείριση εγκαταστάσεων πελάτη
- Project ανά πελάτη και προγραμματισμός επαφών (CRM)
- Εισπράξεις
- Εγγραφα σχετικά με τον πελάτη
- Πληρωμές
- Εγγραφα σχετικά με τον προμηθευτή
- Καρτέλες ειδών
- Διαχείριση τιμών ανά προμηθευτή
- Εγγραφα σχετικά με το είδος
- Παρτίδες ειδών (για τα μηχανήματα, καταγραφή όλων των S/N που εισέρχονται στη αποθήκη, είτε καινούργιο, είτε για ανακατασκευή
- κράτησης υπολοίπου παραγγελίας και αυτόματη δημιουργία νέας παραγγελίας
- Εμφάνισης συμφωνημένων τιμών ανά προμηθευτή
- Μαζικές παραγγελίες, με άμεσο επιμερισμό ειδών ανά προμηθευτή
- Αγορές - Πωλήσεις
- Εισπράξεις - Πληρωμές
- Αξιόγραφα
- Καρτέλες πελατών - Προμηθευτών - Αποθεμάτων
- Υπόλοιπα ταμείου
- Υπόλοιπα ανά τραπεζικό λογαρτιασμό
- Εσοδα -Εξοδα
- Διαχείριση Πωλητών
- Καταγραφή Εγκαταστάσεων Πελάτη
- Εκδοση όλων των εντύπων για την εγκατάσταση και εκπαίδευση του πελάτη
- Καταγραφή αναγγελίας βλάβης
- Διαδικασία προγραμματισμού επισκέψεων
- Παρουσίαση προγράμματος Επισκέψεων ανά τεχνικό /συνεργείο
- Εκδοση προσφοράς αποκατάσταση βλάβης με διαδικασία έγκρισης
- Διαδικασία καταγραφής επίσκεψης με ανάλυση χρόνων ανάθεσης/ Εναρξης/ Αποκατάστασης, υλικών/ Εργασίας/ Πάγιας χρέωσης
- Αμεση ενημέρωση αποθεμάτων
- Εκδοση παραστατικού μέσα από το κλείσιμο της αναγγελίας (μετασχηματισμό)
- Εκδοση συγκεντρωτικού τιμολογίου χρέωσης (πχ μιας Σχολικής Επιτροπής με διάφορες εγκαταστάσεις, σε διάφορους χώρους)
- Εκδοση πλήθους στατιστικών
- Δυνατότητα υπενθύμισης περιοδικών επισκέψεων και κάλυψη συμβάσεων και συμφωνιών με τον πελάτη.
- Καταγραφή της συμφωνίας με τον πελάτη και εκτύπωση των συμβολαίων απ' ευθείας σε Word
- Δημιουργία προτάσεων τιμολόγησης (υπενθυμίσεων ανά μήνα, 2μηνο... (ανάλογα με τους όρους της σύμβασης)
- Δυνατότητα περιοδικής ή on Call επίσκεψης
- Διαδικασία λήψης μετρητών και έκδοσης πρότασης τιμολόγησης με λεπτομερή απεικόνηση των χρεώσεων και μετασχηματισμό σε τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών
-