UpGrade DSM - ΑΫΛΕΣ ΔΟΜΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού:

Για ποιο λόγο να αλλάξουμε το πρόγραμμα:

  • Για εσάς που έχετε την παλιά έκδοση της εφαρμογής μας...
    • Αποφασίσαμε να πάμε μπροστά και θέλουμε να σας παρασύρουμε μαζί μας
    • Από τον Σεπ 2018, μια ομάδα συνεργατών με όρεξη και νέες ιδέες, ξεκινήσαμε να γράφουμε  ΞΑΝΑ την εφαρμογή. Μαζέψαμε τις παρατηρήσεις σας, τις υποδείξεις σας, τα θέλω σας και ΞΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΑΜΕ από την αρχή την εφαρμογή
    • Κρατήσαμε τη λειτουργικότητα και την ευχρηστία και ότι κρίθηκε από εσάς καλό  και τα βελτιώσαμε ακόμα περισσότερο, με τις δυνατότητες που μας έδινε το νέο περιβάλλον.
    • Ξανασχεδιάσαμε και ενσωματώσαμε νέες διαδικασίες εξαιρετικά εύχρηστες και λειτουργικές
    • Βελτιώσαμε τα επικοινωνιακά
    • Ξεπερνάμε τα προβλήματα των Win10 (που σχετίζονται με την λειτουργικότητα της παλιάς εφαρμογής)
    • Default Internet-ικό.
    • Δημιουργείται η υποδομή για το επόμενο βήμα: Την ανάπτυξη της εφαρμογής για χρήση σε SmartPhones, όπου οι απαραίτητες λειτουργίες (ευρετήριο πελατών, καταχώρηση μαθημάτων, καταχώρηση εσόδων-εξόδων, ημερολόγιο μαθημάτων…) θα είναι προσβάσιμες.
    • Χρησιμοποιούμε τις νέες τεχνολογίες (αποστολή SMS, E-Mail…)
    • Εγινε ακόμα πιο εύχρηστο
    • Περισσότερες δυνατότητες για μελλοντική συμμόρφωση με την Νομοθεσία (π.χ αποστολή παρουσιών στο ΥΜΕ σε XML)
    • Με την εμπειρία που αποκτήσαμε, θέλουμε να μπούμε ακόμα πιο βαθιά στην επιχείρησή σας και να σας ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ πραγματικά
    • Ετοιμάσαμε όλες οι υποθέσεις, τα δικαιολογητικά, τα παράβολα, τα έντυπα και τη νομοθεσία κάθε υπόθεσης
    • Αντικαθιστούμε την παλιά σας έκδοση με την νέα, με 3 άδειες χρήσης, Default Intrernet-ική σε ειδική προνομιακή τιμή. (Τις ίδιες ενότητες και άδειες που έχετε -αν είναι πάνω από 3- στο παλιό πρόγραμμα)

  • Για εσάς που έχετε άλλη εφαρμογή...
Επικοινωνείστε μαζί μας για μια παρουσίαση και συγκρίνετε τις διαδικασίες που καλύπτουμε, την ευχρηστία, την ασφάλεια και ότι εσείς κρίνετε οτι θα θέλατε "κάτι περισσότερο".
Εμείς σας βεβαιώνουμε οτι δεν υπάρχει διαδικασία που να γίνεται στη σχολή και να μην υποστηρίζεται από την εφαρμογή. Θα χαρούμε πολύ να βρείτε μία ή περισσότερες, για να την ενσωματώσουμε στις επόμενες εκδόσεις. Αλωστε είναι ο καλύτερος τρόπος εξέλιξης της εφαρμογής, που τον υοθετήσαμε από την πρώτη εγκατάσταση της εφαρμογής...
Στις περισσότερες περιπτώσεις, μπορούμε να μεταφέρουμε και τα δεδομένα από την εφαρμογή που έχετε, αρκεί να μπορούμε να εξάγουμε σε κάποια μορφή αρχείου (π.χ. Excel, Access...) τα δεδομένα σας.
Θα είμαστε δίπλα σας, για όσο χρειαστεί, στην προσαρμογή σας στο νέο περιβάλλον εργασίας (που πιθανόν να σας τρομάζει), αλλά μετά τις πρώτες 2-5 ημέρες, όλα θα δουλεύουν ρολόϊ...
 
  • Για εσάς που δεν έχετε τίποτα παρά μόνο χαρτί, στυλό, και Word, Excel...
Tολμήστε...
  • Κάντε το επόμενο βήμα με τον σωστό συνεργάτη δίπλα σας...
  • Ο μεγάλος αριθμός συναδέλφων σας που μας εμπιστεύτηκαν, είναι η απόδειξη...
  • Ξεχάστε το σταυρόλεξο με τις ατελείωτες ώρες υπολογισμών και σεναρίων...
  • Δεν χρειάζεται να έχετε σε όλες τις τσέπες σας χαρτάκια με σημειώσεις και το γραφείο σας γεμάτο κίτρινα χαρτάκια...
  • Επικοινωνείστε μαζί μας για παρουσίαση,
  • Επιλέξτε τις ενότητες που σας χρειάζονται
  • ...και ξεκινείστε.

Σε κάθε περίπτωση, θα είμαστε δίπλα σας, μέχρι να αισθανθείτε τη σιγουριά της αυτονομίας...


+30 2331068111
+30 6945902176

info@adservices.gr

Εδρα εταιρίας
"Ο πελάτης δεν περιμένει να είσαι τέλειος...
Περιμένει να διορθώσεις τα πράγματα, όταν πάνε στραβά..."
Donald Porter... αντιπρόσωπος BritishAirways

Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού