ΑΫΛΕΣ ΔΟΜΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ


Μετάβαση στο περιεχόμενο

Basic

Basic Εκδοση

Για την έναρξη της εφαρμογής δεν χρειάζεται καμία απολύτως προετοιμασία. Μπορείτε να εισάγετε τον πελάτη, την μηχανή και την αναγγελία, ταυτόχρονα. Ολα τα βοηθητικά αρχεία είναι δυναμικά και ενημερώνονται τη στιγμή που θέλουμε την πληροφορία.
Ενδεικτικά και μόνο θα αναφέραμε σαν σειρά εργασιών την παρακάτω:

  • Εισαγωγή πελατών
  • Εισαγωγή μηχανών ανά πελάτη (το Serial Number αν δεν το γνωρίζουμε, μπορούμε να εισάγουμε τον κωδικό της μηχανής που εμφανίζει το σύστημα και ο οποίος είναι μοδαδικός.) Να σημειωθεί οτι διπλοεγγραφή Serial Number δεν επιτρέπει το πρόγραμμα
  • Με την κλήση για Service του πελάτη, υπάρχουν οι πληροφορίες ήδη στο σύστημα και με την καταχώρηση 2-3 στοιχείων (ένδειξη μετρητή, περιγραφή βλάβης) μπορούμε να τυπώσουμε αμέσως το ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ. (2 λεπτά περίπου)


Ανάλογα με την δομή της εταιρίας, (κάποιος επικεφαλής των τεχνικών) αποφασίζει ποιος τεχνικός θα πάει σε ποιόν πελάτη (γράφοντας το όνομα του τεχνικού στο Δελτίο) και μοιράζει τα δελτία.

  • Κάθε στιγμή μπορούμε να δούμε ποιές είναι οι ανοικτές βλάβες και από πότε.


Με την επιστροφή του ο τεχνικός παραδίδει στον υπεύθυνο (είτε προϊστάμενο, είτε γραμματεία) το ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ συμπληρωμένο κατάλληλα γαι την καταχώρηση των πληροφοριών στο σύστημα. Σε κάποιες εταιρίες ο κάθε τεχνικός εισάγει τα δικά του Δελτία.

  • Τα στοιχεία επισκευής είναι : Ο τεχνικός που έκανε την επίσκεψη, ημερ/νία και ώρα έναρξης και λήξης, τα υλικά που χρησιμοποίησε και το κόστος της επίσκεψης. (2 λεπτά περιπου)


Με τις παραπάνω απλές διαδικασίες, με πολύ εύκολο τρόπο και γρήγορο, έχει ο τεχνικός την πραγματική εικόνα της κάθε μηχανής.

Αρχική σελίδα | Προγράμματα/Υπηρεσίες | Πελατολόγιο | Επικοινωνία | DownLoad | Πλάνο του δικτυακού τόπου


Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού